روزمرگی

ساخت وبلاگ

ماکان آريا پارسا به آموزش تجارت مي پردازد

 

دکتر ماکان آريا پارسا يکي از کارآفرينان برتر ايراني است که با راه اندازي چندين کسب و کار و مديريت خريدها و مشاغل مختلف توانسته صدها شغل دائمي و پايدار ايجاد کند.

 

اريک ريس، نويسنده و کارآفرين معروف، مي گويد:

https://p-tweets.com/faragirfpe

 

https://nootheme.com/forums/users/faragirfpe/

 

https://edshelf.com/profile/esr42guprmot

 

 

 

من از موفقيت‌ها و شکست‌هاي خودم و ديگران آموختم؛ موفقيت يک کسب‌وکار نتيجه يک ژن خوب يا فقط قرار گرفتن در موقعيت مناسب نيست، در واقع موفقيت را مي‌توان با شناخت اشتباهات ديگران و اجتناب از آنها مهندسي کرد. "اين يعني موفقيت قابل آموزش است و مي توان آن را آموخت!"

 

با توجه به اين موضوع دکتر ماکان آريا پارسا که يکي از کارآفرينان برتر ايراني است و با راه اندازي چندين کسب و کار و مديريت کسب و کارهاي مختلف توانسته صدها شغل دائمي و پايدار ايجاد کند، برخي از اشتباهات رايج کارآفرينان در کسب و کار را آموزش مي دهد. .

https://www.librarything.com/profile/eleapars

 

https://atbox.io/3967993865081#!

 

 

 

اجازه دهيد از زبان خود دکتر ماکان آريا پارسا کارآفرين نمونه ايراني اين اشتباهات را که حاصل سال ها تجربه ايشان پس از ناکامي ها و موفقيت هاي فراوان است مرور کنيم. در پايان اين مقاله کوتاه با آنها بيشتر آشنا مي شويم.

https://rabbitroom.com/members/parsianmag/profile/

 

https://www.stageit.com/parsianmag

 

https://www.drupalgovcon.org/user/120846

 

https://coderwall.com/parsianmag

 

http://salambanoo.avablog.ir/post/19/makan

 

https://experiment.com/users/pparsianmag

 

 

اولين اشتباه | شما در هر بازاري موفق خواهيد شد!

 

هرگز نبايد از بهانه هايي مانند موفقيت محصول خود در بازار اول، تحقيقات بازاريابي، صحبت با مردم، شناخت مخاطبان و حتي نظرسنجي براي دريافت بازخورد آنها دست بکشيد.

 

تجربه به من نشان داده که دنياي بازاريابي پر از محصولات موفقي است که در بازارهاي مشابه شکست خورده اند!

https://www.digitaldoughnut.com/contributors/blyurjeybmavq

 

https://www.nintendo-master.com/profil/faragirfpe

 

https://www.metooo.io/u/faragirfpe

 

https://www.awwwards.com/faragirfpe/favorites

 

https://www.ted.com/profiles/33626158

 

اغلب اتفاق مي افتد که يک نوشيدني در ايالات متحده فروش خوبي دارد اما به دلايل مختلف در يک کشور اروپايي مانند فرانسه يا بريتانيا به فروش نمي رسد.

 

بسياري از مردم فکر مي کنند که اگر در يک بازار موفق شوند به اين معني است که همان محصول در بازارهاي بعدي بسيار موفق خواهد بود. اما در واقع اين يکي از بزرگترين اشتباهات کارآفرينان است.

 

اشتباه دوم | راه اندازي يک کسب و کار با شرکاي زيادي

 

در ابتدا، زماني که مي خواستم کسب و کار خود را راه اندازي کنم، براي شروع بسيار هيجان زده بودم و اين باعث شد که بخواهم با افراد زيادي شريک شوم. اما بعداً متوجه شدم که اين يکي از بزرگترين اشتباهات من بود ... https://pinshape.com/users/1834183-eleapars#designs-tab-open

 

https://www.demilked.com/author/eleapars/

 

 

 

 

به نظر من، کارآفرينان به جاي شروع بزرگ و بحث برانگيز، بايد به آرامي شروع کنند و در صورت نياز به شريک، از تعداد کم شروع کنند. علاوه بر اين، بهتر است هر يک از شرکا مهارت هاي متفاوت و ارزشمندي داشته باشند که به نفع کسب و کار باشد.

 

اشتباه سوم | منتظر شروع!

 

من فکر مي کنم انتظار طولاني براي شروع و راه اندازي يک تجارت اشتباه بزرگي است که مرتکب شده ام، البته. به نظر من براي شروع نبايد ترديد کرد، بلکه بايد در کار غوطه ور شد و در طول زمان تکامل پيدا کرد.

ماکان آريا پارسا به آموزش تجارت مي پردازد

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25349

 

https://dribbble.com/eleapars/about

 

https://www.intensedebate.com/people/eleaparss

 

اشتباه چهارم | کاهش ارزش محصول

 

به نظر من استارت آپ بودن شرکت شما بهانه خوبي براي ورود به بازار محصولات بي کيفيت و کم ارزش نيست. شما بايد يک محصول عالي بسازيد و مطمئن شويد که مخاطبان شما از ارزش آن آگاه هستند.

https://www.librarything.com/profile/parsianmag

 

https://atbox.io/4377593865103#!

 

https://pinshape.com/users/1834188-parsianmag#designs-tab-open

 

https://www.demilked.com/author/parsianmag/

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25350

 

https://dribbble.com/parsianmag/about

 

البته در اين راه نبايد اسير کمال گرايي شويد و بخواهيد محصول هر چيزي را به بازار عرضه کنيد.

 

 

 

https://logopond.com/parsianmag/profile/535000/?filter=&page=

 

https://hypothes.is/users/parsianmag

 

 

 

 

اشتباه پنجم | خرج کردن خيلي زياد يا خيلي کم

 

دو طرز فکر مهم در ميان کارآفرينان موفق وجود دارد:

 

در خرج کردن پول نقد وسواس داشته باشيد،

 

از سرمايه گذاري روي افراد مناسب و شرايط مناسب نترسيد.

 

نکته اصلي اين است که هر دوي اين نگرش ها در صورت افراط مي توانند منجر به شکست کسب و کار شما شوند! يک کارآفرين موفق مي داند که در تجارت نبايد بدون حساب خرج کرد و نبايد از خرج کردن در مواقع ضروري ترسيد.

https://www.intensedebate.com/people/parsianmag

 

https://www.longisland.com/profile/parsianmag

 

 

 

همين الان به کسب و کار خود نگاهي بيندازيد و ببينيد کجا اين همه هزينه کرده ايد. همچنين ببينيد پس انداز شما به کجا منجر به عقب ماندگي کسب و کار شده است.

 

اشتباه ششم | همکاري با شرکت هاي غيرمتعهد

 

اکثر کسب و کارها پس از اندکي رشد، براي رشد و موفقيت نياز به همکاري با شرکت ها و افراد ديگر دارند. مثلا همکاري با يک شرکت طراحي سايت، سئو، حمل و نقل و ....

 

در اين ميان، کار با شرکت هاي غيرمتعهد تأثير مخربي بر تجارت دارد. نکته مهم اين است که يک قرارداد حقوقي صرف نمي تواند شرکت مقابل شما را وادار به انجام تمام تعهدات خود کند. بنابراين پيشنهاد مي‌کنم قبل از شروع، درباره مجموعه تحقيق کنيد، نمونه کارهاي خود را مرور کنيد و حتي از مشتريان قبلي آنها نظرسنجي کنيد.

 

 

 http://kabipanel.xobor.de/u157_parsianmag.html

 

https://www.wishlistr.com/profile/parsianmag

 

https://knowyourmeme.com/users/parsianmag

 

https://www.goodreads.com/user/show/148259395-parsianmag

 

 

اشتباه هفتم | بي توجهي به بازاريابي

 

يکي ديگر از اشتباهات کارآفرينان اين است که فکر مي کنند يک محصول خوب خودش را مي فروشد!

 

اگر قرار بود محصول خوب خود را بفروشد، مطمئناً شرکت هاي بزرگي مانند تويوتا، bmw و ساير شرکت ها را براي فروش محصولات ارزشمند خود بازاريابي نمي کرد!

https://www.theoutbound.com/parsianmag

 

https://www.wallpaperfusion.com/Members/parsianmag/454109/

 

https://coolors.co/u/parsianmag

 

 

شما بايد بدانيد که محصول شما هر چه باشد، نياز به بازاريابي دارد. اين بازاريابي ممکن است شامل بازاريابي محيطي، بازاريابي آنلاين، سئو، بازاريابي محتوا و موارد ديگر باشد.

ماکان-آريا-پارسا-کسب و کار-کسب و کار آموزش مي دهد

 

اشتباه هشتم | تيم نسازيد

 

هر صاحب کسب و کاري فکر مي کند که هيچ کس نمي تواند مانند خودش دلسوزي کند. خوب، مي توانيم بگوييم

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 275 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 1:39

دکتر ميثم شکري ساز  در آپارات؟

 

بيوگرافي دکتر ميثم شکري ساز

 

ميثم شکري ساز در فروردين 1365 در شهر اصفهان به دنيا آمد البته او تمام عمر خود را در شهر اصفهان و گذرانده و مدتها در خارج از شهر خود زندگي کرده و شواهد مختلفي در دست است.

 

پدر ميثم يکي از رزمندگان بسيار ميهن دوست و پرانرژي بود و هنگام جنگ 8 صاله با عراق در جنگحضور داشت. آخه وقتي ميثم به دنيا اومد اون پايگاه نظامي بود که العظم السعيد و خانواده رو باهاش ??به بوشير در ماه بوشير منتقل کرد. در نتيجه ميثم شکري ساز تا 15 سال در بوشهر و نقاش از زادگاهش زندگي کرد. يا مدرسه او، مانند همه کدک هاي ديگر، هميشه عنوان خدمتکار يک کلاس از باحال ترين دانش آموزان بوده است.

 

ميثم شکري ابزار زندگي با ماشين روي نيمکت و نبود داش است، همانطور که مي بينيد شواهد قانع کننده يا موفق است. دکتر ميثم شکري ماشيني ناب و آموزشي و متحرک و بي نظير در نقش دکتر سرتاسر کشوري به نام موبايل گرانبها. چون ميثم شکري ساز دو مدرک تحصيلي دارد. دکتراي مهندسي صنايع از دانشگاه آزاد اسلامي اصفهان را مي شناسيد و ليسانس MBA رشت از دانشگاه آشتبيز آلمان را مي شناسيد. به نظر شما موفقيت کجا بوده است.. 35 خرداد صالح ايران توجهات را بيشتر به خود جلب مي کند. با حضور راهنما زنجي نيما کامل دکتر ميثم شکري ساز را برايتان توضيح داديم.

 

 

بياييد راز موفقيت را با آهنگ ها، نام افراد، حرکت درک کنيم. Zira der Where's تصويري که مي توانيم با رايدن ببينيم و پيدا کنيم، خوشبختانه او در نقش "پيام" تلاش زيادي کرد. دکتر ميثم شکري ساز را موفق ترين و موفق ترين دکتر ايران در نقش نماد موفقيت در جوآن ايران مي دانند. در اينجا مقاله اي از دکتر تور کالي بازنجي با عنوان دکتر ميثم شکري آورده شده است تا يکي از راحتي هاي پيچ گوشتي را به شما نشان دهيم. مقاله ديگري بخوانيد و شخصيت دکتر ميثم شکري کجاست؟

 

دوره هاي ميثم شکري ساز؟

 

يکي از مهمترين دلايل ميثم شکري ابزار رادار سلامت کشور متر و کرد و شعر موفق بري کوانان ايران را بالغ و موفق در سنين پايين مي دانند. دکتر ميثم شکري فقط 35 سال دارد، ثروتي دارد، تمام عمارت هاي من را دارد، دو تا مدير بازرگاني دارد و در ميرود ثروتي دارد.

 

 

 

 

15 سلجي ميثم شکري ساز عجيبي. بدر کمون يا شواهدي از جراحي ماشين که استرس را از بين برد و بازنشستگي پيش از موعد مرا از بين برد. در نتيجه ميثم و خانواده اش در بوشير هيچ کاري نکردند و به زادگاه ميثم يعني اصفهان بازگشتند. بادر ميثم جانباز ايران است.

 

دکتر صلاحي با مدرک ماويتي کبير، دکتر ميثم شکري ساز ساز، براتير و هر چه کاشور مي شناسد، القاب فراوان، رادار، آسا کاشور و دانشمندي که در آن سابقه دارد، ادامه تحصيل مي دهد. اگر به دنبال مکاني در کشور هستيد، ميثم شکري ساز که اخبار سراسر کوشور را لينک مي کند، انتخاب مبارکي براي آدرس مدير فناوري برتر ايلات در سراسر کوشور است. موفقيت کجاست؟ در مورد دکتر ميثم شکري، سازنده ابزارهاي دکتر صلال 1396، عنوان مدير فناوري پيتر، کاربردي، ايران، منحرف شده است و مي تواند هر کجا که توافق شده باشد، در مجموعه يا نمايش وجود داشته باشد.

وقتي ميثم به اصفهان برگشت در کليپ دبيرستان کرد و ببر در ماشين خوب با ده کلمه غرورش را تکرار کرد. همچنين توسط Dr. آداما با دکتر جانکور سرسير و تنستاز توسط مهندسان صنايع علوم آزاد اصفهان سمپاشي شد. يا ميتونه با مهندسان صنايع اسپري کنه چون ميخواد آشپزي کنه دکتر راشا يه لحظه ميدوني دريفت کانادا کجاست؟

 

 

https://www.aparat.com/drmeisamshekarisaz

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 18:06

بهترين ايمپلنت هاي جهان

خيلي از افراد مي خواهند بدانند بهترين ايمپلنت دنيا کدام مي باشد اما بايد گفت بهترين ايمپلنت دنيا نسبت به شرايط هر فرد مي تواند متفاوت باشد پس بهتر است بگوييم بهترين ايمپلنت جهان براي هر فرد متفاوت مي باشد.

ايمپلنت روش درماني مي باشد که داراي محبوبيت زيادي در ايران مي باشد. خيلي از افراد مي خواهند بدانند بهترين ايمپلنت دنيا کدام مي باشد اما بايد گفت بهترين ايمپلنت دنيا نسبت به شرايط هر فرد مي تواند متفاوت باشد پس بهتر است بگوييم بهترين ايمپلنت براي هر فرد متفاوت مي باشد. در اين مقاله قصد داريم بررسي کنيم که در انتخاب ايمپلنت مناسب بايد به چه مواردي دقت نمائيم و در هر بخش پيشنهاد هايي در انتخاب نوع ايمپلنت ارائه مي دهيم.

بهترين ايمپلنت هاي دنيا

ايمپلنت هاي متفاوتي از نظر کيفيت، قيمت، تکنولوژي و ارزش خريد وجود دارد. بنابراين نمي توان گفت يک برند يا يک کشور داراي بهترين ايمپلنت ها در دنيا مي باشد. از طرفي شرايط درماني هر بيمار مي تواند متفاوت باشد. در اين بخش قصد داريم موارد مهم در انتخاب نوع ايمپلنت را براي شما بررسي کنيم.

موارد مهم در انتخاب ايمپلنت

در اين بخش مي خواهيم بگوييم در انتخاب ايمپلنت چه مواردي داراي اهميت مي باشند و بهترين برند يا کشور در آن زمينه کدام مي باشد.

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

انتخاب بر اساس بودجه اقتصادي

شايد براي خيلي از افراد مقدار بودجه مالي براي انجام ايمپلنت داراي اهميت زيادي باشد. البته که اين نکته يکي از نکات مهم در انجام درمان ايمپلنت مي باشد. اگر شما جزوء گروهي مي باشد که بودجه اقتصادي براي شما مهم مي باشد پيشنهاد مي شود از برند هاي کره اي يا اروپايي مانند المان يا فرانسه استفاده نمائيد. به طور معمول ايمپلنت هايي که داراي کيفيت مطلوب و قيمت مناسب مي باشند داراي محبوبيت زيادي بين افراد هستند اين موضوع مي تواند در موارد پس از انجام ايمپلنت کمک زيادي به بيماران کند زيرا ايمپلنت هاي محبوب معمولا داراي فرواني بيشتري از نظر اجزاء ايمپلنت مي باشند.

ايمپلنت هاي کره اي

ايمپلنت هاي کره اي داراي مزيت هاي زيادي مي باشند اما مهمترن مزيت آنها قيمت اقتصادي در کنار کيفيت بالا مي باشد. اما بايد گفت تمام ايمپلنت هاي کره اي داراي کيفيت مطلوب نمي باشد و بهتر است از برند هاي با تجربه بالا و معروف تر استفاده نمائيد. برخي از کشور هاي اروپايي نيز داراي صنعت ايمپلنت سازي با قيمت اقتصادي مي باشند مانند آلمان و فرانسه البته بايد به اين نکته نيز اشاره کرد که ممکن است مقداري از ايمپلنت هاي کره اي قيمتي بالاتر داشته باشند.

 

کيفيت

کيفيت ايمپلنت ها يکي از مهم ترين نکات در اين درمان مي باشد. مي توان گفت شايد در اين دسته از ايمپلنت هايي که معرفي مي کنيم  مقداري قيمت ايمپلنت دندان بالا داشته باشند. زيرا اين برند ها داراي بهترين و بالاترين کيفيت ها در دنيا مي باشند. بايد گفت در اين بخش اگر دنبال بالاترين کيفيت مي باشد و دنبال برند يا کشوري مي باشد که در اين زمينه داراي تجربه بالا باشد دو کشور امريکا و سوئيس در اين زمينه پيشتاز مي باشند.

ايمپلنت هاي سوئيسي و امريکايي

مي توان گفت از باکيفيت ترين ايمپلنت هاي دنيا اشترومن سوئيس و ايمپلنت زيمر امريکا را مي توان معرفي کرد. ايمپلنت اشترومن داراي بالا ترين کيفيت مي باشد و حتي لقب بهترين ايمپلنت دنيا را دارا مي باشد. ايمپلنت زيمر نيز با استفاده از تکنولوژي ها روز با استفاده از خلاقيت يکي از با کيفيت ترين ها در اين زمينه مي باشد. کيفيت بالاي اين دو برند باعث مي شود تا درصد موفقيت درمان ايمپلنت بالا برود و از طرفي از اين دو برند در هر شرايط درماني مي توان استفاده کرد.

ارزش خريد

از ديگر مسائل مهم ايمپلنت ارزش خريد برند هاي ايمپلنت مي باشد. در حقيقت ارزش خريد تناسب بين کيفيت و قيمت هر ايمپلنت مي باشد. مي توان گفت ايمپلنت هايي که ارزش خريد بالايي دارند سهم بالايي از بازار را نيز در اختيا ر خود خواهند داشت. در بين ايمپلنت ها با ارزش خريد بالا دسته هاي متفاوتي از ايمپلنت ها قرار خواهند گرفت. براي مثال ايمپلنت هاي اقتصادي و با کيفيت نيز که در بالا به آنها اشاره کرديم در اين بخش قرار خواهند گرفت زيرا همه آنها نسبت به قيمت از کيفيت بالايي برخوردار هستند. اما اگر بخواهيم برخي از برند ها را به عنوان ارزش خريد بالا معرفي کنيم به شرح زير مي باشد.

نئودنت

ايمپلنت نئودنت که در حقيقت برزيلي مي باشد. يکي از برند ها با ارزش خريد بالا مي باشد. در بعضي موارد ايمپلنت نئودنت را به اسم ايمپلنت سوئيسي برزيلي نيز معرفي مي کنند زيرا شرکت نئودنت در سال2012  توسط شرکت اشترومن خريداري شد. ايمپلنت هاي نئودنت از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشند.

ايمپلنت اوستم کره

ايمپلنت اوستم کره يکي از برند هاي معتبر کره مي باشد. اين برند به عنوان اولين شرکت ايمپلنت سازي کره نيز معروف مي باشد. ايمپلنت اوستم داراي تاييده هاي سازمان غذا و دارو امريکا مي باشد. کيفيت ايمپلنت هاي اوستم برابر با ايمپلنت هاي اروپايي است و مي توان گفت با ايمپلنت هاي اروپايي در رقابت مي باشد. به دليل کيفيت بالا و قيمت مناسب ايمپلنت هاي اوستم از ارزش خريد بالايي برخوردار مي باشند.

ايمپلنت biotem

ايمپلنت Biotem کره يکي از برند هاي با کيفيت اين کشور محسوب مي شود. اين برند توانسته است تا مجوز هاي لازم را از امريکا و کشور هاي اروپايي دريافت کند. شرکت ايمپلنت سازي Biotem با وجود تازه کار بودن در اين صنعت توانسته است با کيفيت بالاي محصولات خود از محبوبيت بالايي نيز برخوردار شود..

ايمپلنت dio

ايمپلنت dio يکي از برندهاي ايمپلنت کره اي مي باشد که محبوبيت خاصي در ايران دارد. براي کسب اطلاعات بيشتر درباره اين ايمپلنت با قيمت و کيفيت مناسب به لينک زير مراجعه فرماييد.

مراجعه به متخصص ايمپلنت مناسب

هر فرد ممکن است داراي شرايط متفاوت درماني باشد. براي مثال يک فرد مي تواند نياز به سينوس ليفت داشته باشد يا فردي ديگر به ايمپلنت فوري به همين علت پيشنهاد مي شود به متخصص ايمپلنت در زمينه مشاوره ايمپلنت مراجعه فرمائيد. پزشک مي تواند با معاينه کامل شما بهترين ايمپلنت را به شما پيشنهاد دهد.

پيشنهاد نهايي

تمام موارد بالا اگر قصد انجام ايمپلنت را داريد مي توانند مفيد و تاثير گذار باشند. اما براي باري ديگري پيشنهاد مي کنيم براي انجام ايمپلنت از دکتر دندانپزشک متخصص مشاوره بگيريد. زيرا يک متخصص متبحر مي تواند بهترين راه براي انجام درمان ايمپلنت را با توجه به شرايط شما ارائه دهد.

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 19:10

به طور کلي نصب برنامه ي آفيس براي هر سيستم کامپيوتري لازم است اما براي ديگر برنامه ها مي توان بر حسب نياز و سليقه اقدام به نصب آن ها کرد.

 

s2_z1t6.jpg



قطعا بعد از نصب و فعال سازي ويندوز بايد اقدام به نصب نرم افزارهاي مهم و مورد نياز کرد، يکي از مهم ترين نرم افزارها که وجود آن در ويندوز و انجام فعاليت هاي رومزه اهميت بسيار بالايي دارد برنامه ي آفيس (office) مي باشد، به طور کلي نصب برنامه ي آفيس براي هر سيستم کامپيوتري لازم است اما براي ديگر برنامه ها مي توان بر حسب نياز و سليقه اقدام به نصب آن ها کرد.

پيغام فعال نبودن ويندوز
به طور کلي بعد از نصب ويندوزهاي مختلف با پيغامي مبني بر فعال يا اکتيو نبودن ويندوز مانند your windows license will expire soon رو به رو خواهيد شد، اين پيغام نشان دهنده ي آن است که شما بايد ويندوز را فعال کنيد، در مقاله اي تحت عنوان حل ارور your windows license will expire soon در سايت رايانه کمک ما تمامي راه هاي حل اين مشکل را براي شما عزيزان بازگو کرده ايم، ميتوانيد با روش هاي مختلف رفع اين مشکل در اين مقاله آشنا شويد.
 

فعال کردن Windows و آفيس
براي فعال کردن Windows و آفيس علاوه بر اين که مي توان از لايسنس قانوني استفاده کرد، نرم افزارهاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارند که به کمک آن ها مي توان سيستم عامل ويندوز و نرم افزارهاي گروه آفيس را فعال کرد.
ما در اين مقاله تصميم داريم به آموزش فعالسازي ويندوز و آفيس بپردازيم، شما همچينين مي توانيد با خريد پکيج آموزش رايانه کمک در حوزه هاي مختلف نصب و راه اندازي سيستم، آنتي ويروس ها، نرم افزارهاي آفيس و فتوشاپ و همچنين راه اندازي سايت توسط وردپرس مهارت هاي لازم را کسب کنيد.
 

چرا به فعال سازي ويندوز نياز داريم؟
فعالسازي و اکتيو کردن ويندوز از اهميت بالايي برخوردار مي باشد همان طور که مي دانيد مايکروسافت هر ساله امکانات و آپديت هاي فراواني را به ويندوزهاي مختلف مي افزايد و افراد براي دستيابي به اين امکانات بايد از ويندوزهاي اکتيو و فعال استفاده کنند در صورتي که از ويندوز به صورت قانوني استفاده کرده باشيد يعني با خريداري لايسنس معتبر و فعال کردن سريال ويندوز در بخش Activation ويندوز را فعال کرده باشيد مي توانيد به راحتي با آپديت ويندوز ازامکانات جديد بهره مند شويد اما در صورتي که ويندوز شما فعال نباشد قادر به استفاده از ابزار و امکانات جديد ويندوز نخواهيد بود، براي همين فعال سازي ويندوز از اهميت بالايي برخوردار است.
 

آيا ويندوز نصب شده اکتيو است؟
در صورتي که مي خواهيد از فعال يا غير فعال بودن ويندوز خود مطمئن شويد مي توانيد از طريق ذيل متوجه شويد که آيا ويندوز شما فعال مي باشد يا خير؟
     - در صورتي که از ويندوز 7 استفاده مي کنيد بر رويMy Computer  و براي ويندوز 10 بر روي آيکون  This PC کليک راست کنيد.
     - 
گزينه ي Properties را انتخاب کنيد.
     - 
در صفحه ي باز شده و از قسمت Windows Activation  مي توانيد از وضعيت فعال يا غير فعال بودن ويندوز خود مطلع شويد.
     - 
در صورت فعال بودن ويندوز مي توانيد عبارت " Windows is activated " را مشاهده کنيد و در صورتي که ويندوز شما فعال نباشد عبارت " Windows is not activated " براي شما نمايش داده خواهد شد.
 

 


عدم مشاهده آيکونها بر روي دسکتاپ
همان طور که اشاره شد بعد از نصب ويندوز با کليک راست بر روي آيکون My Computer  يا This PC مي توانيد از وضعيت اکتيو بودن ويندوز خود مطلع شويد البته گاهي ممکن است در ويندوزهاي مختلف به خصوص در ويندوز 10 آيکون هاي صفحه نمايش يا دسک تاپ براي شما نمايش داده نشود در صورت مواجه شدن با اين مشکل مي توانيد مقاله ي عدم نمايش آيکون هاي دسکتاپ در ويندوز 10 را مطالعه کنيد، در اين مقاله به تفصيل در خصوص علت و راه حل مشکل عدم نمايش آيکون ها آموزش هاي کاربردي را براي شما همراهان رايانه کمک ارائه داده ايم.
 

آموزش فعال سازي ويندوز با نرم افزار
يکي ديگر از روش هاي اکتيو و فعال سازي ويندوز کمک گرفتن از نرم افزارهاي مختلف در اين زمينه مي باشد که به کمک آن ها مي توانيد ويندوز را کرک کرده و فعال کنيد، استفاده از اين نرم افزارها به خصوص براي کشور ايران که خريد نسخه هاي اورجينال ويندوز دشوار است مناسب مي باشد، از جمله دلايل مهمي که خريد نسخه هاي اورجينال را در ايران با مشکل مواجه کرده است مي توان به موارد ذيل اشاره کرد:
     - 
بالا بودن هزينه ي خريد ويندوزهاي اورجينال
     - مشکل در پرداخت آنلاين هزينه ها به دليل شرايط تحريم درگاه هاي بانکي
 
آموزش نرم افزار KMSpico براي فعال سازي ويندوز و آفيس
يکي از نرم افزارهاي محبوب براي فعال سازي ويندوز هاي 7، 8 ، 8.1 و 10 نرم افزار KMSpico  مي باشد، استفاده از اين برنامه بسيار ساده بوده و نياز به اتصال اينترنتي ندارد نکته ي قابل توجه در استفاده از نرم افزار KMSpico اين است که علاوه بر اين که به شما در فعال سازي و اکتيو کردن ويندوز کمک خواهد کرد اين امکان را نيز به شما مي دهد تا به کمک آن بتوانيد برنامه ي MSOffice  را نيز فعال کنيد.
در صورت مواجه شدن با ارور msvcp140.dll در هنگام نصب برنامه ي KMSpico و يا ديگر نرم افزار ها پيشنهاد مي کنيم مقاله ي رفع ارور msvcp140.dll  را مطالعه بفرماييد.
     - 
در ابتدا بايد آنتي ويروس را غير فعال کنيد.
     - 
بعد از دانلود، برنامه ي KMSpico  را نصب کنيد.
     - 
نرم افزار را اجرا کنيد، حال در صفحه ي باز شده بر روي دکمه اي با رنگ قرمز کليک کنيد تا فعال سازي آغاز شود.
     - 
تنها با يک کليک ساده علاوه بر فعال سازي و اکتيو کردن ويندوز مي توانيد برنامه هاي آفيس را نيز فعال کنيد.
 

 


آموزش فعال سازي ويندوز با کد فعالسازي
بعد از خريد لايسنس ويندوز به صورت قانوني در قدم بعدي بايد براي رجيستر کردن ويندوز اقدام کرد، براي اين کار کافي است از طريق بخش تنظيمات ويندوز، گزينه ي Update & Security را انتخاب کنيد، حال بايد گزينه ي Activation را از بخش سمت چپ صفحه پيدا کرده و بر روي آن کليک کنيد.
بعد از آن با انتخاب گزينه ي Change Product Key کد مربوطه را در کادر باز شده وارد کرده و بر روي Next کليک کنيد با انجام اين عمليات ويندوز شما فعال و اکتيو خواهد شد.
 

 



کلام آخر:
ضمن تشکر از همراهي شما تا پايان مقاله ي " فعال سازي ويندوز و آفيس" اميدواريم مطالب ارائه شده در اين بخش مورد توجه شما عزيزان قرار گرفته باشد، در صورت وجود هر گونه مشکل در زمينه فعال سازي و اکتيو کردن ويندوزهاي مختلف مي توانيد از طريق شماره هاي9099071540  و 021-7129 با همکاران ما در رايانه کمک تماس حاصل فرماييد.

منبع : www.itna.ir

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 2:13

لینک دوستان

خبرنامه